Erzurum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yöneticileri "Dünya Kadın Çiftçiler Günü'nü kadın çiftçiler ile bir araya gelerek kutladı.İl Tarım ve Orman Müdürü Alparslan Kenger ve kurum personelinin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte; Kadın Çiftçilerin Güç Birliği olan S.S. Yiğitpınar, Taşkaynak ve Övenler Mahalleleri Tarımsal Kalkınma Kooperatifi üyelerinin talepleri dinlenerek kadın çiftçilerin çalışmalarına her zaman destek olunacağı aktarıldı.
İHA
İHA








