Karaman'da telefon bayisine gelen şahsın bıçakla saldırması sonucu 1'i kadın 2 kişi yaralandı.Olay, bugün saat 15.15 sıralarında Mola Fenari Caddesi üzerindeki bir cep telefonu bayisinde meydana geldi.Edinilen bilgiye göre, henüz ismi öğrenilemeyen şahıs kuzenlerine ait cep telefonu bayisine girerek tartışmaya başladı.Büyüyen tartışma kavgaya dönüşünce A. G. isimli kadın ile oğlu M. G. isimli erkek şahıs bıçaklanarak yaralandı.Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi.Sağlık ekiplerince ambulansa alınan yaralılar Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.Tedavi altına alınan yaralılardan M. G.'ün durumunun ağır olduğu bilgi edinildi.Olayla ilgili tahkikat sürüyor.
Asayiş
Yayınlanma: 10 Ocak 2023 - 15:38
Güncelleme: 10 Ocak 2023 - 15:41
Karaman'da Çarşı Ortasinda Anne ve Oğlunu Bıçakladılar
Asayiş
10 Ocak 2023 - 15:38
Güncelleme: 10 Ocak 2023 - 15:41







