Karaman Valiliği ev sahipliğinde, şehir genelinde madde bağımlılığına karşı yürütülen çalışmaların güçlendirilmesi ve kurumlar arası koordinasyonun artırılması amacıyla "Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı" gerçekleştirildi.Vali Hayrettin Çiçek başkanlığında düzenlenen toplantıda, ilgili kurumların yürüttüğü faaliyetler, sahada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri detaylıca ele alındı.
Gündem
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 15:32
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 15:40
Vali Çiçek Başkanlığında Önemli Toplantı: Bağımlılıkla Mücadelede Kararlılık Vurgusu
Karaman'da Vali Hayrettin Çiçek başkanlığında Bağımlılıkla Mücadele Toplantısı yapıldı. Vali Çiçek, 2026 yılının "Bağımsızlık Yılı" olduğunu hatırlattı.
Gündem
23 Haziran 2026 - 15:32
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 15:40
İlginizi Çekebilir








